Flav
Moderator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 94
|
|
Perioada festivalului :20-22.08.2009 Juriu: La Festival juriul va avea in componenta membrii internationali
Programul Festivalului : - Joi 20 August 2009 la Casa Tineretului Oradea (cartier Iosia), va avea loc Intalnirea antrenorilor, coregrafilor, instructorilor -sedinta tehnica - Vineri 21 August 2009 Concurs - sectiunea hip-hop. - Sambata 22 August 2009 Concurs - sectiunea Break Dance beattle si Gala de premiere - Toti participantii vor primi diploma de participare. - Nu se vor accepta cereri de participare preferentiala, toti participantii se vor conforma cu programul competitiilor. - sala va fi profesional luminata si sonorizata. Premiile: La Festival premiile vor fi motivante în bani, pentru Primele locuri la fiecare categorie; premiile totale la festival in obiecte si bani ridicandu-se la peste 1000 de Euro.
Reguli: Rugam toti antrenorii si conducatorii sau coregrafii sa consulte cu mare Atentie acest Regulament. - La Festivalul-Concurs "NYMPHEA DANCE" se poate Inscrie oricine doreste fara nici un fel de selectie sau legitimare conforme regulamentului. - Inscrierea la Festivalul Nymphea este de 30 de Euro / Trupa - În cazul în care concurentii doresc sa se cazeze in alta parte, POT CERE informatii de la organizatori. - Arbitrii, vor avea parte de cazare gratuita din partea organizatorilor - Transportul, cazarea si masa vor fi suportate de catre concurenti, organizatorii obligandu-se în functie de formatiile participante, sa asigure aceste servicii la preturi cat mai avantajoase. - Intrarea spectatorilor se va face pe baza de bilete - 12 lei RON
Pentru orice Informatie, Inscriere, bilete, fise de înscriere etc Va rugam sa ne Contactati la:
Nr. de tel:, 0744 238 553; 0727 370 715 Gabi Chevari, 0723.391.792; Darius Domocos
mail: site-ul: Taxa de participare 30 euro la curs BNR la data achitarii
DETALII ORGANIZATORICE
1.Concurentii vor avea Intrarea gratuita - pe baza de bratari. 2.Intrarea spectatorilor se va face pe baza de bilete -12 lei RON 3.Fotografiatul si filmatul in sala este interzis. 4.Acreditarea fotografiatului si filmatului se va face pe baza de cerere - 50 euro - foto - 100 euro - filmat Atentie - in cazul neacreditarii Nu aveti voie sa filmati sau sa fotografiati. 5.Vor exista Puncte de Informare - la intrare veti putea apela pentru orice nelamurire. 6. Pentru o buna desfasurare concursului si pentru evitarea oricarui incident pe perioada concursului in sala se va asigura securitatea. 7. Fiecare formatie dupa complectarea si trimiterea fisei de înscriere, va primi un formular cu un Numar de cod, care trebuie obligatoriu complectat.Dupa ce aveti codul, sunteti inscrisi in concurs
_______________________________________ Lets all just be a bunch of hypocritical bastards, shall we?
|
|